Välkommen till min nya blogg!

Här kommer jag dagligen lägga ut en eller två roliga skämt.
Så om jag skulle vara dig så skulle jag adda mig på bloglovin så du får dig det här dagliga injectionen av skratt.
För skratt är något som vi alltid behöver för att må bra och livet flyter på lättare med skratt.

Första historien, skämtet kommer strax!
Börjar med skratten efter denna inlägg.
Hoppas många tycker idén är rolig och som sagt lägger till SkratteliSkratt.blogg.se till sin bloglovin-lista och samtidigt tipsar vänner och bloggfriends om den här bloggen!

Ha nu alla en riktigt bra dag!


SkrattSkratteliSkrattelFnatt på dig!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Karin

Så sant !!!

Man behöver en massa skratt !

Jag försöker också blanda in humor i min blogg. - Och försöka få folk att tänka positivt och vara snälla mot varandra.

Allt går så mycket lättare med ett leende på läpparna, och glädje är smittsamt också ! =D

Världens trevligaste smitta !!!

2009-10-21 @ 18:54:11
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0