Fredagsfräckis - Trosorna

Två tjejer hade varit ute och röjt, hela fredagsnatten. På vägen hem blev den ena väldigt kissnödig, de passerade precis en kyrkogård och valde att smyga in där bakom en varsin sten. Den ena tjejen sa:
- Fan va blött, jag torkar mej med trosorna, sen kastade hon iväg dem.

Den andra som hade köpt nya spetstrosor för nära 200 spänn vägrade göra likadant så hon tog en blomkvast i närmsta vas och drog ett drag.

Nästa dag ringer den enas pojkvän till den andras:
- Va fan har dom varit ute på, hon kom hem tidigt i morse utan trosor.
- Ja men min då, när jag vaknade i morse låg hon där på mage i sängen, naken! Mellan skinkorna stack det fram ett tackkort där det står: "Vi kommer att sakna dig så!"


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

haha den är bra:D

2009-10-24 @ 12:47:23
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Hilea

Förlåt att jag inte varit aktiv så mycke, men mår sådär sedan jag smällde och lastbilen brann upp...



Allt finns på min blogg...

2009-10-24 @ 21:43:32
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0